Jar Of Heart :)

Kisah spagethi bakar :)

AS SALAM :)

hyeee , bertemu kite diruang masak memasak a.k.a memporak perande kan dapur rumah ;D
menu hari ni hanye simple .
SPAGETHI .

YE . . resepi yang mudah tapi bersilat juge nak menyiapkan nyer . Nak merebus spagethi agak la bertahun jugak . tapi yang penting SODAP .
OUH , ye arini tak nak tulis resepi sebab MALAS . cume just nak share pasal SPAGETHI yang belom direbus . nak taw cite . . mehh sini . .

dulu time kecik2 sab mmg jakun tak penanh nengok spagethi yg belom rebus . sbb tahu makan je . MUAHAHA . sebab tu badan mcm tong dram :DD
dulu slalu stay umah tokmak bile holiday sbb parent adalah BUSY bekerje . s0 , di kampung sangatlah bosan . . sbb kampung i moden u . hahaha (ketawe bangga ) . . TAK lah .. best dok kampung sbb dpt maen basikal tepi jalan . dpt mandi sungai . and dpt main bot2 ngn abg2 aku .
ITU SAJE .
oleh kerna tak de byk permainan sgt nk buat , selain main anak patung barbie (aku mmg gile patung barbie ) ..aku telah buat kerje gile . aku telah curi beberape btg spagethi yg belom masak dari peti ais dan bakar . haha .;D
korang try la .. dulu kecik2 mane tw papekan ingatkan cm rg cine buat sembahyang tu . tpi tak tebakor pon . haha . bile ingat balik cm nk gelak guling2 . zaman bodoh2 bijak dulu . .

k , penat dah . . esok luse aku hapdate lagi .

BYEEEE :))))

No comments:

Post a Comment