Jar Of Heart :)

Kisah Benar 23 MARCH , SABRINA :)



hello uoollsss ^_______^

entry kedua untuk hari SELASA <3

SEPERTI yang dijanjikan , sab nak ce cite pasal Hari Keputusan SPM 2010 diu
mumkan . semua calon akan rase bende yang sama . cume bergantung kep
ade ketahanan fizikal dan mental setiap orang . Macam sab , sabni jenis yg gementar tak tentu pasal . okay mai cite ....

SEBELUM 23 MARCH !
kat fb dah penuh dgn status bebudak yg seram sejuk . kat rumahh , aku dah tak reti duk diam . hp asik berbunyi . mcm2 mcg masukk . sampai kedit pon tak de . mama , asik ckp . . ''kak , ma tak nak banyak 5 pon jadi '' .. uwaa . . aku dah meraung ! 5 , sampai ke ? aku ni dah la sengal keledekk . tapi doa tu tak putus , doa lah senjata paling kukuh time mcm ni . maalm , b4 23 tu . . baring2 kat depan tv . mama tengah berdating dgn cik washingmachine kat dapur (anak
pemalas) haha ;D abah nengok tv , then ckp kat abah . . ''Abah , kalo kakak x dpt A mcm mne ?'' muke dah ready sedihh==' . abah selamberr dek jawah '' kalo x dpt A , dpt B , x dpt B , dapt C . . ape susah '' . . dgn muke lansung x de risau . UWAAAA , ape nii .. so , mlm tu nk hilangkan rase takut , on fb . tetibe chat berbunyi NASSIER MOHD . argghhh , abg akuuuu ! jap g dia tulis ''wah , besr tunggu esok?'' .. pehhh , menyirap ! GERAMM jek dalam hati . tapi steady lagi jawab '' apeeee! sibuuk jekk '' .. lebih dari 1 A abess la .. (sebab dah janji dgn dia ) jap agy dia jawab '' jgn nk bajet sgt', dah lahh esok aku kol ko . ak nk mandi ni . bye ''..
okay , belum pape dah ready nk kol . relax laaaaa . urgghh , tension ! malam tu baju dah siap gosok , tudung .. semua complete tiade yg missing !!



23 March !!!!


malam , seyes x boleh tido . jap2 bagun nengok jam . . lambat lagi . sampai pagi , kul 7 cam tu on FB . haha , semua budakk dah cuakk . aku pon ape lagi . bertambah cuakkk ! dlm kol 8 lebih , mcg naqiah .. janji nk amik dia . so , mandi2 .. tgh mandi pon dok memikior lagi pasl result . doa jelahh , redha . dlm hati redha lah Sabrina ! pakai2 baju , pakai tudung , sembur minyak wangi . . snap pic ! haha :D atas tu muka dlm bilik . hehe .
pastu hp bunyi , oh . . cik . (mkcik) angkt then dia ckp jgn khayal bawak moto . redho je ape yg dpt jgn trlalu sedihh . aku pon ye je . sebab mmg aku mudah khyal .pastu mama lak kol , ckp yg bawak moto baik2 . nanti dah dpt teros kol . pehh ,s edihh . kuar umah , bce doa .. smpai umah naqiah teros isi minyak moto . g skola , nengok cam x de org pon . tapi ade ! kiteorg je cuak , so pegi tanjung lepak tempat biase , nengok laut . tenang rase . aagk2 kol10 g skola . mak aii , dah rameii . semua budak muke mcm ayam berak peluru ! semua kene duk kat dewan terbuka baru . ramai2 duduk , dgr ceramah then umum pelajar terbaikk . best 3 org terbaik peringkat negeri . sekolah terbaik di Muar tempat ke3 . sedih gak name x de umum , haha . perasann =='' . tapi happy nengok ramai yg naik pentas tumpang gembire ..

jap gi cikgu cakap , oaky semua boleh bersurai pegi amik result kat cikgu masing2 ! ok , ckp ngan naqiah jgn bangun dulu , tetibe aku nengok ehh .. MAMA ! mama datang skola .. ''dah dpt ?'' tu dulu soalan .. aku ckp , lom jap nk g amik la ni . so , mama duk kat tepi tiang . aku g beratur . sorang2 jalan keluar . ad senyum , ade nangiss . tetibe ,a ku nangisss . haha:D semua org tanye , ehh sab , dah dpt ke ? aku geleng pale.tande belum . huhu . sedihh rase , takottt . semua lahhh .

pegi beratur , tibe time aku , aku salam cikgu ,pastu cikgu cari file aku . oaky , file WARNE PINK ! hehe . cikgu letak atas meje , result ade dlm file , then cikgu kire 1,2,3,4,5 ALHAMDULLILAH . 5a . terus nangis then peluk cium cikgu . happy gilee . SYUKUR .

terus g pelok cikgu bushra , sbb sbelom tu mimpi dia ckp aku dpt 4a . NANGISS jumpe dia . pastu tros g kat MAMA . nangis , pelukk mama , aku ckp ''mama , kak dpt 5a, yg mama nak ''... mama pon nagiss ...

wowo , tragiss kan . Naqiah pon dpt best . syukur ,, x sia2 g study group . hari2 balik kol5 , berbalooii ..

tq semua :))

akhirnya , aku dpt walaupon x sehebat orang lain :)) tpi cukup menyerlah utk diri aku sendiri ...lepas ni akan sambung fm6 ,,dan seterusnya melangkah lebih jauh utk dpt ape yg dicita-citakan :) AMIN .

SEMOGA SEMUA KAWAN2 BATCH 2006-2010 SMKP SAB MUAR dpt ape yg diingikan . AMIN.

P/S:ENTRY panjang lebar hari ni :DD

No comments:

Post a Comment