Jar Of Heart :)

balas dendam ;)

ASSALAMUALAIKUM :)

alahaii , dah berabad tak update blog kan ? dasar pemalas . ehh . bukan , busy ! busy dengan SEKOLAH . semenjak dua menjak tige menjak masuk sekolah balik mmg sesangatlah busy . Tapi best . And now , dah buat keputusan Muktamad .tolak 3 tawaran pilih 1 yg menjanjikan kepuasan diri . ceewaaahhh , geli jek . haha . InsyaAllah Pra-U permulaan mengapai cita-cita . Sekarang berlari dan berjalan ke Universiti dan mengenggam segulung ijazah sarjana muda dah same . betol tak ?

TOLAK

UITM-DIP.PENGURUSAN DAN TEKNOLOGI PEJABAT
KPTM-DIP.PERAKAUNAN
POLI-DIP.PEMASARAN

dan pilihan hati

PRA U SABGS MUAR *love


okay , sekarang pelaja sekolah kembali . happy :p

ok, stop !

cerite lain , oh ye . . aku sudah ade lesen kete . yahoo ! lompat dgn beruk . haha :D bile la nak melaram bawak kete , asik x lepas jek . baik x payah ade lesen . tpi x pe , aku mmg pemalas nk bawak , kecuali aku yg nk pergi tempat tu . *dasar kurang ajar x ? haha

ok stop !

cerite lain , oh ye . . sekarang aku tengah bertungkus lumus menyiapkan CERPEN terbaru . masih dlm perangkaan . agak sedih cite kali ni . btw, kalo sape nk bace boleh request kat aku , nnti aku emailkan . tpi plisss , jgn copy cat . hasil puisi aku bnyak dah tersebar , itu x kesah . tpi yg mengaku buat sendiri tu yang aku gile menyampah . dah aku yg penat melilih air mata buat puisi sedih2 , sedap kau dpt nama . haprakk punye orang ! ehh , emo lak .
CERPEN kali ni Bertajuk 'KEMBOJAMENTARI' . agak sentimental sikit . fokus kene hard la . sbb jalan cerite agak berbelit dan bile aku sedap timbulkan masalah , aku dah pusing kepale nak leraikan balik . tapi x pe , itulah PENULIS . betul tak ?

ok stop !
stop ..

lagi dua hari genap 18 . ape lagi , wishhh laa hadiah jgn buat2 nyanyok ea . lempang sedassss .

kbaiiiiii .

1 comment: