Jar Of Heart :)

Kerja & Gaji

Dan Kerja !
sudah bermula diri ini sebagai seorang pekerja Kehormat . haha :p
nak duit mestilah kene kerja . mana ade rezeki turun dari langit kan ? nak harapkan mama & abah , setakat yg diorang mampu jelah . tak kan semua nak minta . so , alternatif nye adelah KERJA .
sebenarnyer , parent tak kasi kerje .
Tapi sudah termaktub lagi sahih , memang aku nie jenis KEPALA BATU . mane masuk semua tu . mantol jek kalo cakap .
i have my own rules ,guy ! haha :D
jadiknyer , aku kerja ! dan lagi bertambah miang diri ini nak kerje sbb nak beli macam2 !
duit aku , aku punye suke lahhh ^^
mesti ade yg tertanye-tanye , mane Sab keje ekk ?
ahaha .
itu RAHSIA kerajaan Sudin Ajaib .
Yang pasti , korang korang yang suke lepak kat tempat paling femes kat MUOR ni . mesti jumpe aku !
aku jadi spy parent korang ! hahaha xD
Gaji pon OK , hope aku bertahanlahh . jgn cerewet sudah . Akan ku buat kedai tu mcm BAPAK aku punnye kedai ( mcm berani ==')
tapi , kalo ikot aku nie , tak kesa sgt . tpi jgn nk maki2 aku cukoplah . mara & tegor x pe .
Dan aku setat keje , 3 JANUARI 2011 . bermula jam 11 pagi - 7 petang .
lebih membuatkan aku nk sgt keje adelah !
pagi2 tdi aku bace paper kat kedai cuci kereta sambil menunggu kete di cuci adelah
'Kemasukkan ke IPT dari JULAI ditukar ke SEPTEMBER ''
tidak menjejaskan lepasan SPM & STPM "
okay , its mean berbulan lah aku akn bekerja .dan lamelah aku x belajar .
boleh bengap x otak ??
8 bulan lebih tak buad pape , tup tup nak belajar .
ntah ntah pegang pen pon lupe ( hiperbola sungguh ).
kawan2 sile bagi kate2 sokongan kepade saye !
  • sab keje elok2 tau .
  • sab dapat tet free ari2 .
  • sab jgn cerewet
  • sab keje biar smpai sebulan
  • DAN MCM2 LAGI .

thankyouverymuch! akan ku bekerja sekuat mungkin . dan ari2 OT . barulah income mari !

Dan kepade mereka , mereka , mereka yg nak sgt jumpe aku .(perasan)

dtglah kekedai kami .

map: carik sendrik ! haha

No comments:

Post a Comment