Jar Of Heart :)

Menjelang 12pm : perginya 2010 :( datangnya 2011 :)

Selamat Tahun Baru 2011
hey , korang korang ! nak cakap ni , sebenarnye sedih gile nak tinggalkan 2010 yang banyak gilee kenangan manis .
kalo kire 1 , 2 , 3 ,4 , 5 sampai berjuta pon , x terkire kenangan manis 2010 .
Kawan-kawan yang gilee heaven , sekolah yang mantop , Pak salleh yang hensem , makcik koop yg cute , incident + excident yg terbaeekkk , dan pelbagai lagi . semua tu include dalam tahun 2010 yang x de dlm tahun lain .
bukak kitab tajul muluk bab 7 , muke surat 234 pon x jumpe kenangan manis ni .
tapi nak wat cmne , aku bukan sesape nak stopkan putaran bumi nie . lainlah , kalo aku jerit 'STOP ' , trus berenti bumi nie . Nak kiamat gamaknyer .em . serius ni . aku tak main-main tau .aku sedeh . tahun 2010 nilah aku amik SPM . tahun lain tak de tau . hidup 2010 nie kejap jek .
pejam , celik , pejam , celik .
eh !
dah nak masuk 2011 ?
naseb aku tak skola lagi . sebab kalo sekolah sure budak2 akan gelak kat aku sebab aku akan terus menerus tanpe rase bersalah tulis tarikh kat buku nota o buku latihan dengan tahun 2010 . example : 3 jan 2010 .
padehal smalam dah berkobar-kobar nk masuk tahun baru . siap dengan bunga api pecah2 lagi . aku mmg tak amik berat sgt pasal tulis tarikh nie , kecuali Miss Seetha BULATKAN tarikh dengan pen wane MERAH . HEHE ;P
2010 .
byk kot hal yg jadik , nak cerite pon x de gune dah . sbb x mendatangkan impak yg positif pon pade yg bce entry ni nanti . hal2 budak sekolah , biaselah .
tapi , hal yg memberi impak yg baikkk bykk sangat . wee ^.^
tahun 2010 , kenalkan aku dgn ramai kawan baru . esp , adik2 bawah umur nie .
  • jiya
  • hani
  • nyra
  • alep
  • alan

dengan diorang ni kalo layan mereng sebentar pale aku . hehe . okay lah , dgn diorang ni , buat aku gelak sorang2 depan lappy . pastu nengok kiri kanan , gelak lagi :D

dengan kawan2 lain pon bertambah erat . happy lah duk dlm kelastu . WALAUPON , ade suatu ketike badai melanda . Yang penting ALLAH MAHA MENGETAHUI :))

baikklah , 2011 bakal menjelma . membawa pelbagai harapan , rintangan , cabaran , kejayaan & pelbagai panca roba kehidupan .DAN di kepale sudah set nak macam2 perubahan menjelang tahun baru ,AZAM yang baru .

tidak lupa juga result SPM . semoga beroleh kejayaan hendaknya . Dah lakukan yang terbaikk , sekarang tinggal tawakal , redha , berserah .

Kuasa Tuhan sape yang boleh halang ? cume kita yg kene bentuk menjadi diri yang TERBAIK .

rezeki dimane-mane :))

AZAM 2011

  • nak result yg baik
  • nak jadi anak yg baik
  • nak jadi adik & kakak yb bertanggungjawab
  • nak jadi seorang yg lebih berhati2
  • nak kejayaan dunia akhirat
  • tak nak tinggal solat & bace Yasin setiap malam jumaat :)
  • tak nak kememeh lagi
  • nak kuat !
  • nak lulus lesen kete . ahahaha
  • nak kete baru :)
  • nak masuk IPTA
  • nak beli DSLR dgn gaji sendri
  • nak beli lappy baru dgn gaji sendri
  • nak rajin2 buat keje umah
  • nak jadi seorang tettt yang baik kepada seorang teeettt yg setia . ceewwahh <3
  • nak kumpul duit gaji sendri & simpan!
  • nak kurus
  • nak kurus
  • nak kurus
  • nak kurus
  • nak kurus

okay , cukop tak azam 2011 ?

yag lain ade di minda . letih jari menari-nari agogo atas keyboard nie .btw , semua tu kite yg rancang ILAHI yg menentukan .

harus ade perancangan yg sistematik serta disiplin yg BAIK .

baru AZAM tercapai .

haiiiyyyaaakkk !

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011

SEMOGA DIWARNAI DENGAN KEHIDUPAN YG LEBIH CERIA & DIRAHMATI ALLAH :)

ampun maaf diminta andai anda kesalahan diri yg mengguris perasaan mana2 pihak , halalkan segalanya . doakan kejayaan dunia akhirat SABRINA , ye ;)

Bubbbyyee 2010 . Kenangan manis terpahat dihati , kenangan pahit jadi pedoman .

jumpe lagiiii~

No comments:

Post a Comment