Jar Of Heart :)

ape kaw seb0k badan aku besar ?

12 june 2010 bersamaan hari SABTU!!
hari yang sangat suey !
aisshhhh =.=''
0kee , aku nk bgtaw ni aku x bape kesah sgt 0rang tegur pasal badan aku 0r aku gemuk macam badak air ke ..pape la yg 0rang rase suke ..
tpi yg penting aku knal sape 0rang tu n dye hnye nk wat j0ke je .n aku x kan terase hati ..at least pas dye ckp dye tr0s minx maaf ..0kee , itu aku x amik kesah ..
berbalik kepada x kepuasan hati se0rang minahh kedai makan yang sib0k2 ckp pasal badan aku..
Di depan sebuah kdai makan yg selame ini aku agungkan ...
aku dah park m0t0 ,n tetibe ade SEGEROMBOLAN muke mcm penyamun semuanyer ,tengah mencekik kt depan kdai tu..c penyamun ini juga adelah pekerja kedai ini..
dalam kalangan lelaki itu ade se0rang MINACHI yg belagak cntik..
sedang aku memnuka helmet ,tetibe ade 0rang ckp
'dik ,budak nie ckp badan kaw bes0r (smbil menunding jari kearah minah tu )
Aku sangt hangin ,perasaan sgt membuak-buak hendak membaling helmet kearah BETINE ITU !
Tpi bile di pkir beribu kali ,pk parentz aku p0lis ,aku malas nk cri gad0 kt ctu..
tpi hangin tetap hangin sbb penyamun tu semua gelak2 cm SETAN IBLIS..
Dengan menunjukkan tanda MEMPROTES,
aku pakai helmet balik n press mnyakmoto kuat2 n blah tr0s..
Aku nak sumpah tak0t termakan sumpah ,tpi slagi aku masih waras aku x kan pernah jejak kaki kat kdai tu..
MASALAHNYER sekarang !
hey ,p0mpuan kaw ke yg bagi aku makan smapi seb0k2 nak cakap pasal badan aku besar n bukan kaw jugak yg carikan aku j0d0h ..
0kkeee ,aku x kesah sgt kal0 muke kaw cntik cm ANGELINA J0LIE..
ni ,aiisshhh malas mau ckp la..
aku x m0 crik musuh k..
kaw telah meng 'ADD' musuh dalam idup aku..
dan sekarang aku sudaa APPR0VE !!
hey , seriusly aku mmg x amik kesa sbanarnyer ,c0z ramai gak yg tegur ,x caye tnyerlah kawan2 aku..tpi masalah skunk aku x knal k0 wey !!
seb0k2 nk cakap pasal aku , aku datang nk mencekik kt kdai majikan kaw..kaw jugak yg dpt gaji..
duit gaji kaw tu jugak duit yg aku gi melantak byk2 kt kdai tu..
......
......
........
............
................
..........................
......................................
......................................................
..................................................
............................
...............
...........
..
.....
...
...
...
..
..
...
..
.............................................
aku taw la cm ne nk kuruskan badan kaw x yah seb0k2.
kat tv p0n byk pasal slimmimg semua tu..
aku tw cm ne nk buat !!!!
AKU BENCI 0RANG SEBUK CM KAW !
DA LA PENG0T0R , TUDUNG P0N X G0S0K ADE HATI NK JDI PELAYAN KDAI MAKAN!!
WEEKKK ;P

No comments:

Post a Comment