Jar Of Heart :)

PENGAKHIRAN ATAU PERMULAAN SEBUAH PENDERITAAN ?



Kesesakkan dan kesemakkan otak berlaku pade pagi2 bute ini ..

apakah ? mengapekah ?

aisssshhhh =.=''

entahlah , nk dicerita rasenyer mmg x de nk dengar sbb hal yg agak remeh bagi 0rang untuk didengar , tpi bagi yg menanggung ?

lu pikir la sendiri ! !

sudah mas0k 1 tahun aku menahan ini penderitaan ..

nk cerite ke x?

ditelan mati bapak ,di luah mati emak

(adekah betul ini peribahase )huhu
nk kemam takut penat mulut ..huhu


okok , aku x tw ade orang nk bce o x ..

sbb ini hal pasal p0mpuan2 je ..

gad0h2 , salah paham dan akhirnyer berpisah ..

sedey wey , nk dekat sebulan akhir sek0lah aku nagis je ..

smpai x nk pakai spec tk0t nmpak dye ..

naseb je SAB x banjir ngn air mate aku ..


aku x taw cm ne aku ley terjebak dalam ini relationship ..

huhu

haisshhh !

x mo lagi la angkat2 nie..

aku ni jenis sayang mmg syg mati punye x de main2 kan preasaan ni..

siap ade yg ckp aku less !

giler ape ..

mati kalo pak we aku nampak ..


bie , i x less ..

HAHAHAHA XD


okie lah ,berbalik , sudaa mau sethun berlalu tpi kn ,tetibe je

ingatan itu menjengul kembali ..

huh !

mengapekah ?

adekah di sebabkan oleh Cik misscall itu ?

sungguh menyayat hati ..

hanye miss call sje ..

selepas itu hilang begitu sjee....



yg menjadi persoalan ,

adekah ini permulaan atau pengakhiran penderitaan aku ?

aku x nak lgi jdi RATU AIR MATA..

cukuplah kott , sebulan tu ..

sebulan tu jugak aku cm 0rang meroyan..



aku nk SPM thun ni , aku x la pandai ..

s0 , jgn la membebankan aku dgn masalah ini ..

saya thu keputusan UPU sudaa kelua.,.tpi sye x thu anda dpt mne ..

an lebey baik x tw..btull x ?

nanty sye jdi gler memikir ...



baiklah ,sudaa cukup merepek , meraban di pagi bute ini ..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


ini wajah cik manis wanita terakhir ye..masih mempunyai minat pde lelaki ..harap maklum ;)) HAHA XD


p/s :: kpd yg nk ber kakak angkat ,adik angkat ,abg angkat , dan sebagai angkat (rse 3 nie2 je yg bwk masalah ) silelah syg angkat2 anda itu ..jgn maen2kan perasaan ...pliz
sekarang sye cume ade kawan baik yg bawah umur je ,bukan adik angkt tetapi ADIK !
hehehehe ..
awkward ini angkat2 ..
bye ..

No comments:

Post a Comment