Jar Of Heart :)

b0rang Perm0h0nan menjadi menantu~ ♥♥♥♥







M.IRFAN




inilah buwdak yang saye jage sepanjang cuti ni . .amat geram melihat mukenyer yang tembam !

Untuk pengetahuan , Irfan dijage sepenuhnyer 0leh saye !0ke ,itu tiipuu..HAHA XD

saye jge hanye dri pagi sampai petang je ..

waahh , rase macam sudaaa jadi ibu ..ahaks! !
gelii pule semase meNaip ini ..HEHE~

memag satu experience baru menjage dye..
dulu mmg slalu jage baby tpi still mama awas lgi..tpi skunk , mama sudaa pecaye ..

and jgn x pecaye sbb saye mandikan Irfan !
mmg agak kek0k TPi x pe , tu permulaan ..




Irfan tinggal dgn saye hnye utk 2 minggu ..uhm T.T

C0Z ummi dye bwu keje kat kL..


Irfan baru masuk 4 bulan 7 june lepas..sgt bising mulut kalau lambat kc SUSU!




untuk 2 minggu nie ,pagi2 sbelum mama g keje , mama kc dye susu n masuk an dlm buai ,aku la tukang enjut smpai dye tido..pas dye tid0 ,aku pun kemas umah ,sapu2 skit ..




pastu mandikan adika ku c Dayah mulut bertih..












Hah! pas tu ak lak mandi..hee~




pas wangi , tyme mengisi per0t yek !




itu tenage..HAHA XD




Lepas aku mandi mesti c irfan bangun ,aku pun masak air ,siap2kan tilam dye ,kuarkan bju , pampers ,st0kin n alatan yg sewaktu dgnnyerlahh..




aku kuarkan dye dri buai n bukak baju ,tr0s mandikan..




Mandikan p0n mesti ade cre taw ,jgn main cebur dlm air jek ! HEHE~




siapkan irfan n wangi2 , aku wat susu , kc dye..




ajak dye main2 jap ,layan dye cakap pastu agak2 dye penant ,aku masukkan dlm buai sumbat puting dan enjut sampai dye tid0r..




AKU P0N TIDUR...




h0ho!!!








begitulah sehari-hari,..




petang Mama take 0ver yek..




p/s:kepade sesiape yg berminat menjadikan sye cal0n menantu sila ambil b0rang di pejabat Tanah berdekatan..HAHA XD




BYE ~

No comments:

Post a Comment