Jar Of Heart :)

Bukan nak Marah . Tapi Nasihat .

assalamualaikum kum kum ..
baiklah , walaupon hati sangat saket , tapi haruslah mulakan dengan salam .
berkait rapat dengan tajuk , entri kali ini lebih menjurus kepada kaum-kaum ADAM di luar sane . tidak pule entri ini , hendak menjatuhkan , kerana aku juge ade abah & abang2 . just nak meluahkan isi hati buat dan pandangan kepada SEGELINTIR kaum lelaki ini .
begini ceritenya , aku sangat saket hati pagi tadi bile tetibe nengok status relationship 'pakwe' kawan aku ni tetibe single . pelik jugakk . tapi x pelah . diam jek . ehhh ! jap lagi in relationship with **** ***** . tekejut beruk aku dirumah . Dan dengan tidak disengaje ye , memaki hamun lelaki berkenaan . bukan sengaje . tak sengaja . harap maklum disitu . wee ~
kawan baik aku ni pulak g belaja kt giat ,and sah lame x online sebab chager lappy buat hal . so , aku amik inisiatif kol dye tadi . dan menceritakan kisah itu . okay , dia menangis . sangat sedih . tetibe aku pon boleh nangis . boleh ? huhu .dia ckp b4 dis x de gadoh pon , mcet cm bese . tetibe boleh bertukar pulakk si status . pelikk bin ajaib kan ?? fb ni ade orang hack ke ? atau mmg ade SYAITON DIREJAM yg menukarkan ?
pelikkkkk sangat .
itu cerita yg menyebabkan aku sangat naik hangen . nak nasihatlah .. janganlah korang korang lelaki diluar sane nak memainkan perasaan wanita nie . sudah termaktubkan lelaki mendampingi wanita , menjage bukan menjatuhkan . so , korang plis jgn sakiti hati wanita yg lembut nie :)
even korang nampak perempuan tu mcm tomboi ke , sebenarnye dalam hati still ade lembut , ayunya . jgnlah main belasah je kalau nak bercinta .lepas tu semua permpuan kau ajak sembang kat fb . tak la marah , tpi beradat ok. kate ade GF . janganlah semua perempuan kau sapu nak kenal . agak2 lah . sembang2 biase ok kot , tpi sampai tag2 gambar , komen miss u .. melampau kan ? ko rase tak kalo GF ko yg buat gitu ?? tahu pulak marah .. adooyaii ..
aku tak la nak marah , tapi sampai kawan aku mengalirkan air ,mata . DURJANALAH hidupmu kukerjakan . dari dulu lagi mmg aku tak berkenan , sbb ko tak nak app aku kt fb .. knape takot aku skodeng ko ? mmg pon !!
aishh , sudahlah .. nampak sgt kau tu PLAYBOY besar . malas lah nak cite lagi . geram gilee . kalau aku dapat ko , habeeesss aku kerjekan !

No comments:

Post a Comment