Jar Of Heart :)

Dan ambil kesempatan :)

salam semua :)
sebelum pape nak mintak maap dulu . sbb dlm minggu nie entri sume tak puas hati jek . huhu .
kali ni , nak cerite pasal ambil kesempatan . mayb half readers dah tahu yg aku nie ade jual shawl , aksesori kt FB secare online . semalam , tetibe ade mcg masuk . no mmg tak dikenali .CELCOM . dia ckp nak tlg jualkan shawl2 aku . aku tanye duk mne , dye kate Kuantan . Kan jaoh ghaib tuuu .. susah payah ko nak jualkan . siap ckp aku tak nk ekmbangkan bisnes . bukan taknak . tapi dah ejlas terang benderang yg aku mmg tak main pos-pos nie . SURElahhh , mesti ade tipu2 nie .
And , dya nak tlg jualkan . SORRYYY LAHH , aku mmg tak percaya 100000% . KAU DUDUK jauh2 . lagipon kau tu JANTAN . tak kan kott kau berminat pade shawl2 nie . haishh ==' . masalah betul . tak habes2 kau mcg3 jek . abes kedit aku ok . kunk tak balas , kau asik mcg je .
korang-korang , boleh pecaye ke ekk ? aku mmg tak pecaye lahh kot . malas .Alhamdullilah , setakat ni semua jalan lancar .
Dan ade 1 masalah lagi pasal menyekat rezeki org lain .Ni lah melayu kita , tak boleh nengok orang lain senang sikit , sibuk2 dye pon nak jugak . tak salah same2 nak bejaye , tapi SAH2 lah kau tau org tu ngh meniage , kau pon sibuk nak jugak . MANUSIA zaman laaa niiiii . tak pelah , lantak hang laa . aku pon malas nak amik tau lagi .
em , k .. aku nak tido . penatt . bye

No comments:

Post a Comment