Jar Of Heart :)

Dan berhenti kerja :)

please , jgn gelak !
okay , mmg semalam bekobar-kobar nk keje . tapi bile dah keje mcm TET . nak carut-carutkan aje KL nie . (kl stay foe kafir laknat )..
mentang-mentanglah kite pekerje bru dye buli kite cukop2 . aishh .
itu tak pe lah . ni nak soh sume customer aku yg buat air . mcm aku jek yg kje . dah la customer berderet-deret . kau buat la jugak ek , ye pon nak nengok aku buat . dah blender tu ade 2 teconggok depan mate kau , kau nak juga soh aku buat . pe ntah name binatang air tu . ko x ajar pon care nak buat . sekali aku geram aku bantai belasah je , pandai lak kau marah .
pastu kau nak baling2 , pulak blender tu . wey , fiz time keje , mane bole ingat sume jenis air & resepi . aku x la pandai , tapi ko tanye dak pandai pon , dlm mase sehari boleh ke khatam satu buku ?? ni pulak air kau yg berjenis-jenis tu siap dgn harge lagik. tak ke cm siaaaaallll ?
aku ni jenis tak kesah jugak , tapi bile kau nak ngumpat aku dlm bahse atok nenek kau tu , mmg hangen aku naik wey ! tokey tu punyelah baik . ko yg kuang ajo . panass je hati aku ..
amik kau , sekali kau kasi rehat dri kol2 -3 . aku x dtg tros . baik aku cabut . aku keje nak dpt duit plus enjoy , happy, x tension . ehhhh , kau buat aku tension moooiiii . ye kot nak ajar aku , ko nengoklah dulu customer tu ramai ke tak . ni ade yg customer naik hangen , sbb lambat dpt air . kalo aku pon aku naik hangen . lembab je wt keje .
patotlah , kau 2 ekor jek yg keje . padan muke !!
patot gak ramai yg berenti . SAH LAH !
tak de silap lagi , kau lah punce orang lari . ni ade customer siap ckp , "dek , senyumlah sikit .mane tak nyer tension aku . pastu ade akk tu ckp ,''eh , garangnyer .'' sbb c KL nie pegi maki aku . tak kau rase saket disitu ?
aku ni mmg cengeng skit , s0 .. kau jgn tunjuk lagak lahh . dah tu aku penat tnye name kau , kau diam jek . cehh , bajet btol . engat bisu , boleh ckp lak .
adohaiii , ntah pape jek kau kan ?
senang hati aku dok umah skunk , baik aku kemas umah . patotlah family aku x kasik keje , sbb dia tahu ni la akan jadi . besusah payah pulak mama aku pujuk aku semalam dri meleleh terus . rugi air mate aku sebaldi . haha .
conclusion , sape yg rase nak keje , trus terang aku ckp , kejelah dgn hati2 . jgn smpai dibuli . jgn jadik cm aku . kejap jek , tros quit. x sangop aku . mama pon dah janji nak kasi aku rm150 sebulan . dok uma amik adik aku skolah jek and kemas umah . ok la tu .dpt jugak aku online2 . baring2 . jerit2 tanpe hala tuju .
baiklah, korang korang yg tanye kat mane aku keje , sosooooorryyy .. aku tak la jahat nak menjatuhkan maruah kedai tu . biarlah dia .
dan korang-korang yg tanye knape aku berenti , nah .. da dpt jawapan nyer kan ?
kepade sesiape yg kate aku tak tahan mental n fizikal utk keje , ade aku kesah ? lantak akulah aku yg keje . kau tak rase kau DIAM !
P/S:bak kate adik aku AEN , ''kak sab manje , kak sab gedik '' .. haha

No comments:

Post a Comment