Jar Of Heart :)

Bermula misi belajar kerete :)

pon pooonnn piiinn pinnn .. poooonnnn ppoooonnn .


hah ! dah nak pegi belajar kete wey ! serreeemmm jekkkk . bukan tak penah bawak kete , penah tapi auto la derrr . kasi tukar gear D , pastu tekan minyakkk . kacang je deerr . tapi ni manual , wa sanggap sikitt . nak tekan klas , masuk gear . tekan minyak . pastu tekan clas lagi , tukar gear , tekan minyaakkk . aishhh ==' aku ni sejak lahir ade darah gemuruh , nak soh naik pentas dari tadika sampai dajah 6 pon aku sereemm sejoook . sebb tu tiap kali aku masook pertandingn bercerite aku tutop mate . tak caye tanye mama aku . HAHAHAHAHA :D

esok bermulalah dengar ceramah and bawak kete . aiiyyooo , sudahlah kawan ileeekkk . ngak ade . plus plus plus takot agy . doa , sab !
mama pulak dah berangan soh aku bawak kete pasni , cehhh ingat anak dye nie berannnn ke ? hahahaha .
bawak moto mmg aku minah rem pppppiiiiiiiiittttt !!!
auw . auw . haha XD
tu yg exxxcciidennt ttuuuw . *wink *wink

baiklah , doakan ea esook , supaye tak mengantok dan tak mati enjin ! tqvm :))

No comments:

Post a Comment