Jar Of Heart :)

Pelamin Angan Ku Musnah :)

Mari kite menyanyi beramai-ramai .

123 ... go !

masih lagi tidak terlewat untuk aku ucap tahniah diatas kehadirannya menggantikan aku
pastinya ooh hidupmu akan lebih bermakna
dan aku usah kau kenang
walau kita pernah berkasihan


maafkan diriku ini
kerna tidak hadirkan diri
disewaktu hari persandinganmu
apakah kau ingin lihat airmata ini berguguran
puaslah hatimu kini ..
memainkan perasaan ku selama ini


*masih terdengar janjimu
apa pun jadi akulah pilihanmu
hingga aku singkir cinta yang lalu
lku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah
sayanggggnya semua musnah


^kau buat malamku jadi gerhana
harian hidup ku tiada maknanya
hanya bernyawa namun tak bermaya
terkadang aku merasa menyesal kerna telah sehabis daya aku cinta dirimu kasih
akhirnya aku sendiri tersisih

ulang *^

bisa sungguh bisa ini walau tak berdarah :))

p/s:jiwang hanye untuk kamu <3

No comments:

Post a Comment