Jar Of Heart :)

desas desus tarikh RESULT SPM nak kuar :)

assalamualaikum ..
kabare ? waras ?
huhu . .

dengan ini diumumkan tarikh keputusan Sijil Pelajaran Malaysia pade tetttttttt ! engat dapat ? hahaha . aku pon ta tau lah biel . sape tahu ? sile angkat tgn macam saye . . heeee :D
aisshh , semenjak dua menjak tige menjak ni , rase tak sedap hati jek . yelah , STPM dah nk kuar next week . gile ko tak cuak ?! tido pon makin lame . haha .makan pon makin banyak . kuang kuang kuang XD

agak-agak bilelah result nak kuar . . mmg ta sabar nak tau . tpi takot , ntah ape yg aku dpt . jgn tanye taw! engat .. biar aku sndrik bgtw . huhuhu .. malu kott . aku bukan pandai pon . tapi aku akan redhga dgn ape yg aku dpt . cukop puas hati dgn ape yg aku dah corat coret atas ketas jawapan tu .

pade semua kawan2 , esp adik2 ku sekalian .. doakan Kak Sab taw . cuak gile akk korang ni ..

No comments:

Post a Comment